Auto-Suni Liikuttava kumppani
Auto-Suni
Suomen toiseksi parasta asiakaspalvelua

Suomen toiseksi parasta asiakaspalvelua vaihtoautomyynnissä!

Auto Bild Suomi-lehden ja Palvelu Plus-tutkimustoimiston yhteistyössä tekemä asiakaspalvelututkimus toteutettiin jo 16. kerran. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää asiakaspalvelu- ja myyntiprosessin laatu nimenomaan asiakkaan silmin.

Vaihtoautojen osalta tutkimuksessa toteutettiin jopa 200 arviointikäyntiä. Mukana oli yhteensä 10 eri jälleenmyyjää, joten käyntejä toteutettiin 20 per jälleenmyyjä. Käynnit tehtiin tammi-heinäkuussa 2020 huomioiden myös alueellinen edustavuus valtakunnallisesti. Asiakkaat olivat tavallisia suomalaisia, joiden keski-ikä oli 44 vuotta (vaihteluväli 23-77 vuotta). Asiakkaista miehiä oli 54%:ia ja naisia 46%:ia.

Auto-Suni sijoittui tutkimuksen kokonaispisteissä toiseksi ja paransi kokonaistulostaan kolmella pisteellä viime vuodesta. Auto-Suni tarjosi Suomen parasta sähköistä palvelua eli internet-sivujen kautta tulleisiin tarjouspyyntöihin reagoitiin todella nopeasti ja ammattimaisesti. Lisäksi Auto-Suni tarjosi Suomen parhaan subjektiivisen kokonaisvaikutelman – toisin sanoen asiakkaan kokeman kokonaisfiiliksen. Sen sijaan talousasioiden kartoittaminen ja kaupan päättäminen saivat heikomman tuloksen kuin edellisenä vuonna.

1. Pörhön Autoliike 80p

2. Auto-Suni 79p

3. J. Rinta-Jouppi, Laakkonen ja Kamux 77p

Ajankohtaista Auto-Sunilla ↵

Ota yhteyttä meihin

Ville Suni
Toimitusjohtaja | Lappeenranta