Auto-Suni Liikuttava kumppani
Auto-Suni
Suomen toiseksi parasta asiakaspalvelua

Suomen toiseksi parasta asiakaspalvelua vaihtoautomyynnissä!

Auto Bild Suomi-lehden ja Palvelu Plus-tutkimustoimiston yhteistyössä tekemä asiakaspalvelututkimus toteutettiin vuonna 2021 jo 17. kerran. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää asiakaspalvelu- ja myyntiprosessin laatu asiakkaan silmin.

Vaihtoautojen osalta tutkimuksessa toteutettiin jopa 220 arviointikäyntiä. Mukana oli yhteensä 11 eri jälleenmyyjää, joten käyntejä toteutettiin 20 per jälleenmyyjä. Käynnit tehtiin helmi-kesäkuussa 2021 huomioiden myös alueellinen edustavuus valtakunnallisesti. Asiakkaat olivat tavallisia suomalaisia, joiden keski-ikä oli 45 vuotta (vaihteluväli 22-79 vuotta). Asiakkaista miehiä oli 47%:ia ja naisia 53%:ia.

Auto-Suni sijoittui tutkimuksen kokonaispisteissä toiseksi toista kertaa peräkkäin. Auto-Suni ehdotti asiakkailleen selvästi keskivertoa aktiivisemmin koeajoa, jotta vaihtoauton sopivuus tulisi varmistettua. Lisäksi Auto-Suni tarjosi aktiivisesti tarjouksen tekemistä ja kävi myös tarjouksen huolellisesti läpi yhdessä asiakkaan kanssa. Sen sijaan asiakkaiden huomioinen heti liikkeeseen saavuttaessa onnistui viime vuotta harvemmin.

– Kiinnitämme erityisesti huomiota henkilökuntamme viihtyvyyteen ja reiluun avoimeen työkulttuuriin. Uskomme, että työntekijöiden motivaatiotaso näkyy vahvasti asiakaspalvelun laadussa. Tämä tutkimus tarjoaa meille taas hyviä huomioita kehittää palveluamme. Tulemme käymään tulokset rakentavassa hengessä tarkasti läpi tiimiemme kanssa, toimitusjohtaja Ville Suni sanoo.

1. Veho 83p

2. Auto-Suni 79p

3. Laakkonen, Kamux ja Pörhön Autoliike 76p

Ajankohtaista Auto-Sunilla ↵

Ota yhteyttä meihin

Ville Suni
Toimitusjohtaja | Lappeenranta